11/13/2012

Girl talk


I lördagsnatt när jag, Johanna och Matilda satt uppe och snackade så pratade vi om massa saker som ICKE kan skrivas här på bloggen hahahah tror nog inte ni vill veta rättare sagt.. secrets! ;)

Men en sak vi pratade om var att alla som känner mig vet att jag är en väldig nattuggla och jag ÄLSKAR att vara vaken på natten. Mitt motto är ofta "Natten är ung" och jag vill alltid vara kvar till sist på festerna.
Jag är även väldigt spontan och älskar att göra saker som inte alls var planerade bara för att se vart kvällen tar en! mitt problem är bara att jag inte riktigt har någon kompis som är lika dan :/ som inte vill vandra hem från en fest när solen är påväg upp eller börja snacka med randoms och sedan följa med ett randomgäng hem på efterfest. Det är lite så jag är, tänker inte så konsekvenserna, blir liksom nyfiken och jag vill inte att mina dagar ska vara planerade. om de är det då gör jag typ allt för att bryta det som är planerat haha DAMP barn jag vet..

OCH iallafall när jag berättade det här för mina vänner så brast de ut i kör ba: Men vi med!

Så haha vi började planera massor och beslutade att vi ska ut någon helg framöver och ba göra all-in för att se vart kvällen leder. HAhaha känner att detta kommer bli spårat men aja ni när ju märka när denna helg börjar närma sig  x)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar