11/13/2012

train hard, play harder



Hola chicas y chicos!

Precis hemkommen från basketträningen! Gick faktiskt väldigt bra idag, elr aa bättre än vad det gjort senaste veckan.. meeen jag har kommit in i en väldigt dålig vana. Att skada mig.. .:( TYCK SYND OM MIG!

HAHA nerrrå men igår på träningen fick jag först en blåtira inte världens största men still den finns där och det gjorde ont som fan att få den, weho! Sedan på samma träning så springer jag in i Ebba H , baaaaaaaaoooshshsmfdmnf sa det och våra knän slog ihop.. det resulterar sig i att HELA mitt knä är blått :S Och jag kan knappt lägga handen över det så ont gör det :'(

Sedan.... idag på träningen så fick jag först ett finger i ögat = förlamad.. nerrå men kändes som det. Sedan så nä jag skulle ta en retur så får jag bollen rakt på lillfingret och alltså jag kan säga såhär, det LÄT alltså det small verkligen till, borde jag bli fundersam? gick någon led av elr vad? tänker liksom när man sliter av hälsenan så smäller det och det small verkligen för mig nu, hmmm ? Google får bli min bästa vän och svara på det :)

Nu ska jag dricka upp min smoothie + mackor sedan öva lite på talet och sedan sova nice!

Höres och synes babes :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar