11/13/2012

Helgen


I stället för att skriva min naturuppsatts så sitter jag här och skrivet ett blogginlägg. jag som inte ens har blogglust.. men vad gör man inte för att slippa naturen HAHA

Aja kan ju ta min helg i resumé då.

Fre:
Åkte ner på stan med Mos egentligen så skulle jag köpa en farsdags-present meeeen vi blev så deppiga (donno why egentligen) men som sagt och eftersom CSN hade rullat in på kontot så sprang vi fram och tillbaka i stadens alla affärer och började köpa kläder till oss själva istället:D ahha just a girly thing ;)
Efter en lyckad shopping som resulterade sig för mig i en ögonbrynspenna, två stickade tröjor, en långärmad t-shirt och massa örhängen så beslutade vi oss för att unna oss en fika. Och eftersom jag aldrig förr hade druckit chai-latte så blev valet rätt så lätt så för mig blev det en chai latte och jordgubbscheesecake! :D nomnomnom
Efter allt detta slit för min del så satte jag mig på 811an hem till Östis.

Lör:
Drog in tidigt till Uppsala igen för att spela match. Vi vann. det gick dåligt för mig. finns inget mer att säga.
Efter min match så drog jag, mor och far till rosendalshallen och kollade halva div1 matchen och när de ledde med dubbla poängen i halvtidspausen så drog vi oss hem.
Väl hemma så blev det en snabb fix för att sedan dra hem till Wedins där det vankades tjejmiddag! Så jäkla kul det var att få träffa alla tjejor igen. Massa skit på till tals och vi spelade spel och åt.
Vid typ tolv så drog två av tjejerna hem så jag matilda och Johanna gjorde lite te och fortsatte snacka lite.
HAHA tillslut blev klockan tre!! TRE! vi ba vafan hände haha så iallafall så jag skulle slippa gå hem i mörkret så skjutsade Johanna hem mig! :) det är så man gör, man utnyttjar kompisarna med körkort ;)

Sön: 
Vaknade. pluggade. åt. åkte till Uppsala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar