9/15/2013

söndag

Idag har jag sovit ut! alldeles för skönt då jag hela veckan gått upp sex varje dag..

Vid tolv så kom iallfall mormor och morfar förbi på lunch. Det serverades då mina filéeade abborrar, väldigt gott ska jag säga er.























Åkte sedan till rosendal där jag skulle göra de praktiska proven i statistikutbildningen. Det var faktiskt väldigt kul med det gick så sjuukt jävla fort, men man kommer snart lära sig eller framförallt hänga med så småningom. Ne så kollade basket från 14.30 till 19.30 typ för sedan var det dags för våran träning. Heelt slut i hjärnan men fungerade rätt så bra ändå sen. Vi hade träning idag för att vi har träningsmatch på tisdag och måste ju då kunna våra anfallssystem någelunda bra (y)

så förbannat trött så ska passa på och sova nu (Y) tudelns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar