9/16/2013

skypish

Åh fick en trevlig skypestund med mina gosiga tjejer som befinner sig i Linköping. Blev så glad när jag fick höra deras röster igen, dock märkte jag hur mycket jag saknar de :/

Vi pratade om allt mellan himmel och gjord i en timme sedan var det läggdags för de då de har hårt schema i skolan. När jag får höra om alla galenskaper de är med om på universitetet och studentlivet så blir jag så avundsjuk. Jag vill också åka ner till Linköping och plugga..
Linköping är ju ett av mina två universitet som jag har på listan och nu när jag får höra om allt bra där nere vill jag ba sätta igång med studierna nu!

Ne känner att det är dags för en tripp ner dit och se hur man festar där, sjukt taggad! Men det få bli när basketen lugnat sig lite granna. Just nu är det så sjukt mkt då serien drar igång nästa helg, så det är massa förberedelser osv.

Ne nu ska jag sussa sött! vi hörs imorgon, puss och kram :*
(lånad från deras facebook)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar