7/13/2013

TGIF

😃Holaholabandola

Idag när jag kom hem från jobbet vandrade jag in på Q8 och köpte mig en liten rosa högtalare (Moa det var det jag skulle leta efter på Statoil) så nu har jag äntligen den. Dock så var det bra priset endast för medlemmar så på något höger har jag nu skaffat ett Q8 kort haha random..

När jag kom hem så åt jag(äter inte lunch på jobbet så blir döhungrig när jag kommer hem) sedan vandrade jag till Ica och köpte lite hårfärg. Färgade håret elr rättare sagt blekte håret ytterligare för att få bort de orangea skiftningarna. tror jag lyckades rätt bra faktist. (Y)
Kollade mer på tv och sedan vid tio-tiden fick jag för mig att springa intervaller så smörade på mig skorna, bröt mig in på österängen och sprang och sprang och sprang. Jag dog.. Men återuppstod för nu ligger jag här i sängen och ska sova.

Morgondagens planer är att hänga lite på  Uppsalas playa med retardsen sedan gymma och sen kommer äntligen min familj hem så ska jag umgås med dem 😁

Puss och kram  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar