7/12/2013

Helgen i Östhammar

Hejhej, länge sedan sist och jag har lovat att skriva om en helg som nu var för cirka 2 veckor sedan haha sååå i brist på annat på bussen så kan jag ju skriva ihop det! 

Vad var det som hände då? Jo jag skulle jobba fre, lör, sön och passade då på att sova över hos en kompis i Östhammar för att slippa pendla fram och tillbaka varje dag som tar 4h..

Fredag 
Så först jobbade jag på fredagen sedan drog jag hem till Matilda, vi åkte och handla osv för på kvällen skulle vi ha poolparty och käka med gänget! Taxis stod på menyn, jag hade tänkt ta det lugnt och höll mig nykter, skulle även hämta en kompis på station vi nio. 
Seeeen vet jag inte alls vad som hände. Vi badade, en hink åkte fram och alkoholen åkte i. 
Folk började rulla in och ryktet gick att folk skulle till hummelgrund (uteställe i öregrund) där vi sedan hamnade. Där spårade dock allt ut lite för min del men jag hade iallafall aaaapa kul hela kvällen och fick umgås med massa gamla vänner från högstadiet, var riktigt trevligt faktiskt :) träffade även Ken ring! Kändes lagom coolt!

Lördag
På lördagen så ringde klockan nio och jag var tvungen att gå upp till jobbet, lite sådär lagom bakis. Käkade lite av hotellfrukosten och städa några rum sedan drog jag hem till Matilda och hennes pool igen och ba dog i solen. 
På kvällen käkade vi och drog sedan till en kompis där vi var ett gäng som satt och bara chillade och snackade osv.
Efter ett tag så skulle de flesta ut, några till öre och några skulle till pulz där Ken Ring då skulle uppträda men jag gick så hem själv till min kompis och sov meda de andra var ute på festligheter! Duktig jag är haha!

Söndag 
Åkte och jobba. Åkte sedan hem till Uppsala igen, lagom trött och sliten! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar