7/17/2013

Sommar i Sandarne

För någon vecka sedan så befann jag mig i Sandarne och hälsade på mosimoe! 
Hon har nämligen sitt sommarställe sär uppe och vi hade det supertrevligt (y)

Badade, solade och gick på quizafton ja ni hörde rätt! Quizafton haha jag och Moa trodde då att det skulle va lite pensionärer där och en halvdöv tant som sitter och läser frågorna haha men icke.. Det måste varit Söderhamns/sandarnes stora dag i veckan för där i partytältet satt byns alla ungdomar och på scen stod en trubadur och uppträde samtidigt som han läste upp frågorna! Var väldigt trevligt men jag och Moa var så otroligt ofixade medans de andra hade fixat sig som om de skulle ut på nattklubb haha


Vi fick ju för oss att springa en mil också haha.. Alltså vi är nog inte friska men första gången för båda två och vi tog oss runt den där jääävla banan på 10km!

Det roliga var att det var den svåraste banan med backar som var skit branta och typ sly och bark i spåret som gjorde att man sjönk ner 10cm så jag tyckte vi kämpade på jävligt bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar