7/18/2013

Morgonfika och podcast

Godmorgon godmorgon!
Ligger här i min säng i båten och lyssnar på podcasts! 
Eftersom alla typ lyssnar på podcasts så kände jag att det var dax att utforska ämnet. Och vet ni jag gillar det, det är väldigt mysigt att ligga lyssna på även så får man andras insyn på olika frågor. Trots att jag bara lyssnat på fyra-fem avsnitt så har jag fått många tankeställare men även så blir jag lite såhär: oj det där är sant, oj den personen behandlar faktiskt mig sådär, elr men Gud det där stämmer så bra in på mig.

Så för er som inte börjat lyssnat än kan jag ba säga att; gör det! Jag var också skeptisk i början men nu älskar jag det! :)

Just nu har jag bara hunnit lyssnat på Michaela och dasha och jag gillar de för de pratar liksom om de vardagliga problemen och de censurerar elr förskönar inte livet. Och de tänker på sådant som alla tänker på. 

Så för att avsluta detta inlägg (som jag skrivit på mobilen så det kan se ju ut lite hur som helst!) 

Puss o kram vi hörs 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar