5/27/2013

Svett är fett som grinar

Holahola bloggen!

Då jag i princip har legat i min säng konstant sen i fredag så lider jag av grov tristess...

Jag är nämligen sjuk.. haft feber för typ första gången på evigheter. Alltså serri kommer inte ens ihåg senaste gånger jag hade feber, för jag får ALDRIG feber. Detta var hemsk, febern, ska aldrig se snett på någon med feber längre, lovar!

Nu har iaf febern lagt sig, bihålorna har inflamerats och hostan går på högvarv, allt är som vanligt i princip när Louise brukar vara sjuk. Weho..

Okej förlåt, ska vara positiv. Jag är alltid positiv. Ska lyckas denna gång med! Ännu en sak jag lovar!

Idag är väl planen att plugga körkortsteori då student för körkortprovet närmar sig med stormande steg.. så att varit sjuk har ju inte hjälp då jag knappt orkat upp ur sängen :(

Nu ska jag bege mig mot köket och göra frukost, mums!
Sedan SKA jag bli frisk idag så jag denna vecka ska kunna träna, umgås, festa, och plugga weeeeeiiii.....

Pussohej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar