5/27/2013



Godmorgon mina kära!

Med ett samtal från Moa och lite körkortsplugg så känns det som jag åter börjar bli på banan igen! Skööönt
Denna vecka står för festligheter på sina egna små vis. Det kommer bjudas på körkortsprov(Alltså lyckan om jag kommer klara det..). Skivor, studentfest, börja träna igen, och förhoppningsvis se landslagsbasket. Betygen sätts även denna vecka om jag inte är helt ute och cyklar och det känns förjäkla bra då jag i majoritet har fått mvg i alla vårens ämnen, känner mig stolt!

Ne nu ska jag göra lite mat, har liksom inte ätit på hela dagen då min matlust liksom försvunnit under min sjukperiod. Sedan planerar jag att ta en dusch, för som många vet så brukar man oftast känna sig såååå mkt bättre efter!


Så höres bitches :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar