3/23/2013

Goooodmorgon godmorgon

Sitter på körskolan och ska väl spendera de närmsta 5h här men men what to do what do to..

Vet ni aaaah ghvlo@&€#% det är typ.. 74 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!
Och det är med blabdade känslor. Förr var jag jätte rädd inför studenten, vad ska man göra efter osv! Men nu har jag typ börjat smält det och är lite förväntansfull inför det! :)

För tänk er den frihet som ligger i mina händer. Det är bara jag som kan välja vad jag vill göra med mittliv och jag kan i princip göra vad jag vill! Jag behöver liksom inte gå till skolan, bli styrd utav samhället. Okej visst jag kommer ju bli det när jag jobbar också men det känns ändå mer som en frihet och allt ligger i mina händer!

Jag tror denna förväntan började byggas upp i onsdags då vi fick våra studentmössor! Haha på kvällen så beställde även jag 3 möjliga klänningar som kan bli en kanditat till den stora dagen!

Jaja nu är det slutspurten och jag har bestämtmig för att acceptera detta och njuta fullt ut det sista som är kvar för tt sedan i sommar ta det som det kommer! :)

Nu ska jag lyssna vidare lite på teorin, morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar