3/25/2013

Detta är min helg i bilder

Haha nerrå jag har haft två matcher också! Bäst det kanske haha

Ne men lördag så var jag som sagt på körkorsteorikurs och då på lunchen käkade jag wookgrejen + vårrullar och sushi!

Sedan åkte jag på match och sedan när jag kom hem så orkade ingen laga mat så vi beställde mat från sushi restaurangen här i lägenheten.  Jag tog iofs kycklingspätt med jordnötsås men mamma och pappa skulle käka sushi men var inte så hungriga så de tänkte ta två små sushisar(okej jag vet att det int heter så) och då får man 8 bitar. När vi kommer hem så ser vi att vi fått två paket sushi med 14st i ena och 15 i andra! Men vi hade fortfarande ba betalat för två 8bitars? Hahaha
Så 15 på köpet elr något liknande x) så jag offrade mig och åt några jag med ;) gjorde inte mig något haha

Sen igår söndags när jag kom hem från matchen så haha återigen så köpte vi takeaway mat haha fattsofamily! Så det fick bli kebab x))

Aja säger det, det är tur att jag tränar ;) för tusan som jag mådde mmm älskade mat! Hha

Ne nu ska jag käka för att snart dra på träning! (Y) höres och synes! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar