12/08/2012

Friday i'm in love

Holahola fett random inlägg.. haa skull egentligen gjort ett inlägg om min helg men pallade inte hha kör det såhär 02:38 ist ;)
Min kväll har sätt ut liknande:
- skola
- julklappshandling
-jobb på uppsala basket match
- träffa upp johanna och matilda
- stack ut för att möta uppsalas krogliv.

Men jag kom tyvärr på att uppsalas krogliv suger.. händer inte ett skit och åldersgräns på alla dansställen är 20-23.. kuul!
Men vi hängde iallafall p williams som är en brittisk pub sedan drog vi till tequila bar (y) och moa om du läser detta! De spelade bara musik vi lyssnar på, oliwer twist, och en låt till som jag inte kommer ihåg nu .. haha

Hade iallafall trevligt och sitter nu ialafall på nattbussen hem till östhammar. Bussen är smockad! Den är inte ens så här full när det är pendeltrafik herre jesus alltså..

Aja nu ska jag vila ögonen lite. Pussokram och hoppas ni också haft en bra kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar