12/08/2012

Fredag lördag

Holahola! Louise är vid liv igen! :D skämt osido..
Men har dock inte mått så bra idag.. kaaaaan ju iofs bero på gårdagen! Kom hem 04:00 hehe, m&p visste inte ens att jag tänkte komma till östis så mamma blev lite fundersam när jag klampade in sådär på morgonkvisten haha

Dock så snöade det för fullt när jag skulle gå från bussen, typ 20cm nysnö och jag hade converse jippikadej!

Imorse var jag tvungen att gå upp tidigt då släkten skulle komma på tårtkalas, nämligen så att min fader fyller år idag. Grattis till honom!
Så med för lite sömn så fick jag djävulsk huvudverk.. kan o berott på alkoholen också men denna kombo alkohol+för lite sömn = inget att rekommendera!

Så idag har jag fikat, fikat, fikat och sedan käkat! :D jag har äveb hållt mig vaken hela dagen så jag ska få sova inatt weho dutti o gräjer!
Men vi åtta tiden så kom el kompisgängo förbi med bilen och så åkte vi till pulkabacken. Och fy tusan så kul det var! Dock jäkligt jjobbigt. Huuur orkade man när man var lten?! Haha
Aja jäkligt kul hade vi! Sedan skjutsade de hem mig och de for vidare.. nämligen så att jag har match imorgon så nu blire hopp i äng för min del!
Delar med mig utav lite bilder från denna helg, så denna text får lite vrde i sig ;)

Pussokram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar