10/17/2012

Onsdag

God eftermiddag!
Sitter och käka nudlar, asian power!
Ska snart masa mitt feta arsle till gymmet och göra något av denna dag!

haha försov mig imorse.. helt fel dag att göra det på då vi hade religionsprov.. suck aja får prata med läraren nästa lektion! usch min frånvaro procent är icke så bra.. men det är faktiskt för att jag varit sjuk, som den stiger då.. aja morgondagens problem"
Min försovning berodde på att jag vaknade flera gånger inatt av att jag fick svårt att andas. Alltså inget allvarligt men när jag blir förskyld så täpps mina bihålor igen och halsen slämmas igen mmmmmmmmmmm myspys.
Men fick reda på att jag bara har en lektion imorgon klockan ett så jag får passa på och sova ut natten som kommer (y)

aja nu ska jag äta vidare :^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar