10/17/2012

Larmet går!



Igår hälsade brandkåren på! 
haha ne men det var någon kille på elevhemmet som lyckade bränna bacon och hade då inte fläkten på, bra jobbat osv.. haha

Jag satt och käkade mat samtidigt som jag kollade tv. Helt plötsligt hör jag larmet, alltså det var jävligt högt, men jag ba vafan är det som låter? sen ba neeeeeeej ååh palla det är brandlarmet. 
Aa så jag börjar klä på mig jacka osv och så kom jag ju på att jag ska ju till träningen om en kvart. Och när ett brandlarm har gått så måste man ju springa ut sedan får man inte gå in i huset igen förrän brandmännen godtjänt det. Så jag i all hast börjar packa min träningsväska haha kaooos men aa jag han ju ut iallafall så får vi stå där o vänta, sedan så cyklar jag till träningen så jag slapp stå ute o vänta ;) haha

Måste dock ge lite cred till brandkåren! de var fett snabba, alltså från det jag kom ut så tog det max 1min innan man började höra sirener, bra där(Y) Kom liksom fyra brandbilar stackars lillen som satt igång larmet x))

aja hörs bitches!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar