1/09/2015

Nyår 2014

Nyår. Ett år tar slut och ett annat tar vid. 

2014. Vad ska man säga? Det har varit både bra och dåligt. 
Det började osäkert, jag och Sebastian träffades. Vilket växte mer och mer och som tillslut slutade i kärlek. Hans närvaro och kärlek har hjälpt mig och framför allt stärkt mig detta år.
Har fått så mycket erfarenhet detta år. 
 
Jag var upplevt mycket. Min första festival-bråvalla, reste till Barcelona med min amiga, träffat nytt folk, varit på konserter osv osv listan kan göras lång. 

Det har även varit mörker detta år. Tufft år för min familj och släkt. Sjukdomar och elände. Vet inte hur mycket jag vill avslöja här men kanske skriver om det någongång. 
Detta år har jag behövt mycket stöd och glädje vilket jag fått. 

självaste nyårsafton! 
Jag hade planerat en middag hemma hos mig. Många avhopp och oklarheter från folk men tillslut blev det bra. Vi blev en skara på 7pers och hade så jäkla trevligt. En kompis hade med sin pojkvän som är från London så min halvbritt till pojkvän blev glad av att få prata lite engelska. 

Jag bjöd på 3-rätters och bubbel. Vi åt och snackade. Drack och smällde lite raketer. Vid elva så började vi röra oss ner mot stan där en del av gänget hade bestämt sig för att gå till slottet för att kolla fyrverkerierna medan jag och några gick till Bj för att fira in nya året. Beställde in skumpa och kollad raketerna kramades med alla och jag fick min nyårskyss av mannen jag vill leva resten av livet med. 
Lite kul att tänka att förra nyår så träffade jag Sebastian på någon oklar hemmafest. Vi kysstes och sedan gick vi hem med varandra. Sedan inte så mycket mer. Och  iår så stod vi där, tsm, och har aldrig varit kärare. 

Hoppas alla hade en trevligt avslut. Och jag önskar er alla en god fortsättning. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar