12/09/2014

Helgen.

Godmorgon godmiddag godkväll. 
Idag har varit en trött dag. Vaknade trött, förblev trött. Chilldag på jobbet dock och träningsledig nu på kvällen. Så ultimata chillax. 

I helgen träffade jah då först gamla klassisar och hade det supertrevligt! Drack och snackade i flera timmar. Dock hade jag sagt att jag skulle ta det lungt(då jag skulle upp halv åtta dagen efter.) men jag rullade in, väldigt berusad, klockan två hemma hos pojken min. Han låg ju och sov stackarn!

Lördagen gick jag då upp halv åtta, bakis och trött men det var bara att make it work, för julbord på eckerö stod på schemat! 
Hade det trevligt! Maten var supergod och trevligt sällskap även där. När vi sedan åter var i Uppsala så var klockan sex typ och planen var att gå ut. Meeeeen jag och S kände för att köra en hemmakväll ist. Väldigt skönt när man vaknade sen på söndagen och mådde bra hehe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar