12/08/2013

Hektiskt men oförglömligt

Haft en så där helg som jag kmr komma ihåg länge!

I fredags träffade jag som sagt Erica. 

I lördags gick jag upp för att ta statistik 09.30 på en basketmatch. För att sedan ta mig hem igen, fixa mig för att möta upp några andra bringare, eckerölinjen stod på schemat!

Så vi tog oss på båten och där tar det stopp typ. Ne men alltså vågorna på ålandshav.. Jag är en van båtfarare men detta var det värsta jag varit med om. Folk spydde, glas flög i golven, stolar åkte fram och tillbaka och vi satt oss längst ner i båten och lyssnade på musik haha. Visst låter det kul?! 
MEN när vi anlände till eckerö lugnade det ner sig och hemresan var hur nice so helst!! Kan bero på sjösjuketuggumina vi köpte men bra mådde vi och drinkarna började beställas! Alltså hittade min älsklingsshott! Alltså drack så sjukt många sådana, fick dessutom hela sällskapet att dricka shoten och drinkbrickor beställdes in. Haha. Vi gick till taxfreen köpte dricka för att sedan ta oss mot bussen hem till Uppsala. På bussen var det ordningsvakter så jag och en annan kille gick oss och satte oss längst bak i bussen för att smygdricka haha dessutom fick vi alla att börja sjunga, klassiker.

När vi landade i Uppsala var det förfest på gröna gatan. Där börjades dricklekarna och musiken höjdes! 
Halv ett tog vi taxi ner på Bj där Kim cesarion uppträde och vi dansade in på småtimmarna oc kvällen slutade på kebab house haha. 

Idag, söndag, fyllde min pappa år! Klassiker att jag alltid har släkttträffar dagen efter utgång haha 
Men gick bra, åt massa tårta och lussebullar nomnom. 

Nu sitter jag och käkar sushi och kollar Johan falk. Imorgon är jag ledig och då ska jag klippa mig, träffa Moa :D och sedan stå i vipen på basket herrmatchen för att sedan ta mig mot Rosendahl för träning (y) jo men det ska nog gå fint dä!  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar