11/30/2013

Nu är julen här + nackskada

Hej o hopp! 
Idag är jag glad! Dagen började icke så bra då jag mådde så jävla dåligt. Så jag beslutade att det var dags att åka till sjukhuset. De konstatera att i samband med hjärnskakningen fick jag en whiplash liknande skada och att det är det som är kvar nu och spökar. Så doktorn sa att hjärnskakningen är ofarlig och det ärligt positivt. Så nu springer jag runt med en vetekudde runt nacken och knaprar smärtstillande! 

Det jag även åstadkommit idag är att jag julpyntat! 😁 Jättemysigt och nu ska en middag förberedas då morbror och fru kommer över på middag (y) eftersom doktor sa att jag är "frisk" från hjärnskakningen så har jag bestämt mg för att må bra, så någon plan för kvällen ska jag minsan komma fram till!! 

Vi höres och tillsvidare får ni fina bilder på dekorationerna i mitt rum! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar