11/28/2013

London, alkohol, kläder och en dosa snus

Helt ärligt så orkar jag inte skriva något jätteinlägg från London! Så istället får ni lite bilder! :) 

Men vi shoppade, jag åkte dit med tio kilo och hem med tjugo kilo.
 Vi hängde i nottinghill och kollade på de fina husen och marknaden. 
 Vi hängde på ett ställe som hade amigo hour med farligt billiga och starka drinkar!!
 Vi åkte till camden marknaden och käkade match, gick sedan längste med ån in mot stan igen. 
 Vi drack afternoon-te på harrods. Så jäkla fint och gott. 
 Vi åt mat i chinatown en kväll och tog massa fina bilder. 
 Vi kunde köpa massa alkohol i vanliga mataffärer. 
Vi gick ut och spårade sönder. Första kvällen var vi typ längst och snyggast på stället. alla killar kom fram till oss. Andra kvällen gick vi ut på en stor nattklubb, där vi fick gå före den långa kön och även tillträde till vipen! Hade det så jäkla kul. Blev bjudna på shots och champagne. I slutet av kvällen sprang jag runt med en champagneflaska i handen och serverade alla medan jag typ drack upp halva själv! Hhah!! Kvällen slutade med cykeltaxi hem! 
Dagen efter hade jag min värsta bakfylla jag någonsin haft. Då då hängde vi på ett museum för att fördriva tid för att sedan sätta oss på tåget mot flygplatsen. Sim sagt aldrig mått så dåligt i hela mitt liv men utgången var värd det!! 











































Hade en så bra resa med Mos!! Vi måste ut och resa snart igen tkr jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar