10/02/2013

Luleå 2.0

Åh skrev ett jättefint inlägg som ba försvann :( 
Var iallafall lite bilder från Luleå och lite text och så.. Nu orkar jag inte skriva om det så jag drar det lite kortfattat. På lördagskvällen köpte vi som sagt lite gott och spelade spel, biljard och dart, väldigt trevligt! 
Några fick även för sig att de skulle bada i hotellets isvak(två stycken) så vi vandrade ner där och möts av en pool som det var 16 grader i. Jag som inte är en badkruka kände mig lurad.. :( hade ju lätt badad om jag vetat att det var så "varmt" i vattnen, speciellt när det fanns bastu och allt. Men orkade då inte gå och byta om så jag satt med de andra i relaxstolarna och pratade 
Vi åkte ifrån Luleå med en förlust och en vinst. Väldigt nöjda efter helgen och jag känner att detta kommer bli ett bra år! Wiho ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar