9/25/2013

I never feared death or dying I only fear never trying

I tisdags så var jag och hjälpte till på ett annat bring kontor, så då var jag tvungen att ta bussen dit vilket resulterade sig att jag var tvungen att ta bussen klockan sex hemifrån, härligt..(y)

Alltså ni kan inte förstå hur kallt det var.. Typ 4grader, frös så mkt så jag blev ledsen haha! Ne men helt seriöst när man fryser mår man fan inte bra, jag skulle i princip kunna börja grina när jag fryser x))

När jag väl kom till ultuna så var det soluppgång(ni hör ju hur tidigt jag är uppe) väldigt fin faktiskt! 

Idag jobbade på som vanligt på salabacksgatan och imorgon blev jag inringd på jobb också, så upp klockan sju imorgon med (y) börjar dock ångra det, då jag fått ont i halsen... Igen.. Förstår inte vad jag gjort som förtjänar detta.. Får verkligen inte bli sjuk, ska ju till Luleå på lördag för seriepremiär :( 
Aja blir att vila sig ordentligt fram till dess, kan inte göra så mkt annat just nu "/ 

Pussokram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar