8/22/2013

Torsdag

Ligger här i sängen, nyligen hemkommen från träningen. 

Detta har varit en bra dag. Först jobb, var iofs dödligt trött men piggnade till efter lite lunch i magen. Lyxade nämligen till det lite med att gå till goda mackan och köpa lunch idag! 
Väl ute på min runda så träffa jag på Dennis (en kompis från mitt retardgäng) micket kul att ba stöta på varandra sådär. 

Efter jobbet så har jag inte gjort så mkt mer än tränat. Träningen gick bra och älskar mina nya basketskor nådigt mkt. Bild nedanför. Specialbeställda från Nike.com
 

Upptäckte även att Strandhotellet satt in min sista lön, det tackar vi för! Så med lite mer pengar på kontot så mår Louise bra! 

Ne nu ska jag sova. big plans for tomorrow. Först jobb då, sedan stressa hem för att packa och dra till träningen. Efter träningen ska vi hem till en kompis på födelsedagsmiddag och senare på kvällen vankas det utgång. Kommer bli bra det här!
 

Pussokram älsklingar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar