8/27/2013

Martes - bailando

Dagen har varit bra! Först jobbelijobb sedan kom mosis hem till mig. Prata lite, hängde lite, tills vi cyklade ner på stan för att utforska dansakademins öppethus-vecka. Och haha det fick bli ett pass med poledance! 
 Ni som inte testat kan nog inte förstå hur svårt/jobbigt! 
Alltså styrkan man behövde,jisses säger jag ba! Men kul erfarenhet haha :)
Moa fick med mig på ett salsapass också! Och med min dröm om att flytta till Spanien så passar det ju jättebra! Ne men par dans var det ja och jag måste erkänna att det var riktigt kul! 
När man blir äldre vill man ju faktiskt kunna dansa par dans! 

När jag kom hem så upptäckte jag att min kära mor och far icke gjort någon middag, vilket resulterar sig i att jag inte har någon matlåda till morgondagens lunch.. Så nu, halv tio när jag kom hem, fick jag ställa mig o laga mat, kuul, nej. 

Men det fick bli fläskkarre med couscous, sallad och turkiskyoghurt! ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar