8/18/2013

Dag 3 ~ Mitt drömresemål

Just denna fråga känns det som jag skrivit om en miljon gånger i mina alla bloggar.. haha men aa vi får ta det en gång till!


Mitt drömresemål är HAWAII! 
Det har det varit sen jag vet inte hur länge sedan tillbaka. Jag har alltid haft ett drag dit och jag vet inte om det beror på någon mainstream-grej eller om jag blev fascinerad av ön i mina barndomsår då man såg på lilo-stitch eller blue water high. 

Iallafall ända sedan långt-tillbaka så har jag då sagt att jag vill åka till hawaii, åka dit och lära mig surfa. Blir riktigt bra på det och tillochmed bo där vid något tillfälle. Kanske försörja sig på något lite sketet turistförsäljning av aktiviteter elr souvenirer, bryr mig inte så mkt om vad egentligen bara jag får vara där, leva, träffa människor och verkligen utnyttja varje dag, minut, sekund som går och göra det som just för dagens låter intressant. Spontanitet på hög nivå. 

Detta är min dröm och någon gång i mitt liv ska jag se solnedgången gå ner i stilla havet, surfa i det blåa vattnet och ha lägereldar på stranden med mina vänner. Hawaii är nog en ö som passar mig och kommer jag tro ända tills det kommer bevisas motsatsen.

    






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar