8/18/2013

21:02 ~ 2013-08-18

Godkväll Godingar!

Ja jag vet att jag lovade lite förändringar och sånt i bloggen men hade ju inga bilder att använda mig av så, ja några större förändringar har inte skett än..

Helgen har varit soft-deluxe. Välbehövligt på ett sätt, lite småtråkigt tkr nog många men jag är sån att jag ibland behöver, typ en helg/dag, då jag inte gör ett piss. Då hinner jag med att göra allt som jag skjutit upp under den tid då det varit hektiskt. Jag kan även göra sånt som jag vill och sova hur länge jag vill/vara vaken hur länge jag vill. Ja helt enkelt behövs sånt ibland.

Men det jag hunnit med i helgen då är. Kroppsvård, ställt i ordning mitt badrumsskåp, fixat lite på mitt rum, umgåtts med familjen, ätit gott och ba slöhängt vid datorn.

Juste idag så träffade jag upp mitt retardsgäng och käkade ghinabuffé. Nämligen så att Martin ska överge oss och åka ner till Linköping för att göra lumpen i 3 månader. Väldigt tråkigt för oss men han kommer nog ha det jättekul!

Nu ska jag börja göra mig iordning mig inför kvällen och gosa ner mig under täcket.

pussokram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar