7/29/2013

24/7

Holahola, sitter nu på bussen till jobbet och eftersom jag har svårt att sova på bussar så försöker jag förvalta tiden med att komponera ihop något läsvärt inlägg. 

Vad har hänt på Sistone? Jo jag har fyllt år! :D 
24e, på onsdagen, så blev jag först väckt av sång från familjen och presenter delades ut. Vi åt frukost osv sedan vid två så skickades föräldrarna ut och förberedelserna för kvällen började. Bakade tårta, städade och fixade mig själv

Vid halv fem tiden kom Moa med champagne, bakelser och presenter oc vi fixade det där sista. 

Halv sex gick bussen ner på stan och Moa hade planerat in något hemligt som hon vägrade berätta för mig. Haha
Vi gick till ett ställe som heter plock där hon bjöd mig på en cider och vi satt där, pratade och myste i kvällssolen. Efter ett tag tog Moa med mig vidare och iväg till stationen där hon med bestämda steg gick fram till ett bord på uteserveringen och gissa vilka som var där då? Jo 5 utav mina närmsta kompisar! Moa hade alltså "bakom min rygg" fixat så alla de kom dit och överraskade mig! Så överraskad jag blev och framförallt glad!
Vi satt där, käkade och drack drinkar tills det var dags att dra hem till mig där tårtan väntade..

Väl hemma hos mig kom 12-13st och vi käkade tårta, socialicerade oss och drack. Vi gick även ut på gården där vi lekte lekar hahaha så jäkla kul! Norskfylla och dricklekar haha

När klockan började närma sig halv tolv så drog vi till en ute bar där vi satt ett tag tills vi drog vidare till Birger Jarl där vi dansade in på småtimmarna! 

Älskar mina vänner, bröder och alla som gjorde min födelsedag till en av top 5 bästa födelsedag. Detta visar återigen vilka underbara vänner jag har och som jag kommer hålla hårt i för att ha kvar i mitt liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar