6/02/2013

Torsdag - Thorénskivan

Hejhej! Precis kommit hem från körskolan och ska snart till fyrishov för att jobba på en basketmatch.

I torsdags så var det skiva och herre så kul jag hade!
Nu medans jag varit sjuk så har jag tagit en hostmedicin som det är morfin i och på bipacksedeln så står det att man intr ska drick alkohol medans man tar medicinen. Så jag tog ingen medicin 10 timmar innan skivan men alltså hahah måste funnits kvar lite medicin i kroppen för jag blev full på direkten!
Vi förade lite vid ån och då drack jag ett glas vin och blev liksom yr på det! Så ja vad ska man säga.. hehe
Men väl inne på flustret så rullade allt på! Träffade massa kompisar, dansade och hade det allmänt bra! En bra skiva helt enkelt :D

Nu är skivsäsongen över, sorgligt :( men kanske lika bra för kroppen, blev 4 skivor för mig på tre veckor och snart är studenten så kroppen är nog glad för lite vila!

Och hörrni fucking 3 dagar kvar till dagen med STOOORT D! kan liksom inte förstå det! Som en vän sa: på torsdagen så har vi ingen skola, vi har liksom helt slutat!
Det känns insane ska jag säga er! Men ska inte tänka på det nu. Torsdagen får komma och sedan får jag ta tag i mitt liv.

Nu ska jag käka så vi höres!
Pussokram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar