6/28/2013

Tisdag, en bra dag helt enkelt!

Ligger i sängen helt däckad! kom för en stund sen hem från fysträningen och jag är minst sagt trött och öm i kroppen nu. Det positiva är att jag kände mig "frisk" i kroppen nu (efter 6veckors sjukdom). Nu är det bara en lång jäkla resa tillbaka för att nå formtoppen👍 


Jag var som jag skrev tidigare och bada med Moa, ytters trevligt! Hon körde även bra den kvinnan och det känns ju bra då hon garanterat kommer skjutsa runt mig fler gånger haha!
Vi låg på en filt och prata, åt jordgubbar och pastasallad, allt som hon fixat, sedan tig vi även en simtur. Härligt när det blir varmt i vattnet så man kan vara i en längre tid och liksom njuta av simturen!

Imorgon är jag ledig och jag ska sova ut en efterlängtad sovmorgon, så för att vara riktigt utvilad så ska jag sova nu! :)

Pussokram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar