6/11/2013

Love? No. I prefer vodka


hej mina vänner och ovänner.

idag är en bra dag! Hostan är nästan borta känner mig allmänt pigg! Ikväll så väntas ett fyspass med laget, får se hur jag mår, lär ju inte ta i så mkt då jag inte vill riskera att bli sjuk igen..

Vad som händer i mitt liv? helt ärligt inte alls mkt men det beror på att jag helt enkelt legat sjuk.. och som doktorn sa, när jag slutar festa så kommer jag bli frisk. och vet ni? det typ stämmer. Det har gått 6 dagar sedan studenten och seg vita dagar för min del. Så kroppen tycker nog om mig igen :) hehe

Tog även kontakt med mina retards idag <3 alltså saknar de något enormt så vi ska bestämma träff :')

Nu ska jag spränga högtalarna lite för att tagga till till träning, höres snyggingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar