6/19/2013

Jobbet kallar och in i väggen jag farit

Hejhej. 
Ni kan inte förstå hur trött jag plötsligt blev, helt sinnes det bara kom! Har nog heller aldrig varit så här trött i hela mitt liv, helt galet!

Anledningen är då att jag gick upp fyra imorse.. Japp ni läste rätt.. Jag börjar jobba sex så jag måste ta halv fem bussen från Uppsala :(

Har varit pigg hela dagen men nu när jag kom hem så känns det som jag sprungit in i en väg. 

Ska alldeles snart sätta mig på bussen mot öre igen då jag börjar tio i sex i morgon och det icke går någon buss så tidigt till öregrund så måste jag sova hos min kompis som bor där! Men det kommer bli mys vi ska kolla på det nya avsnittet av pretty little liars,hyyype så spännande just nu i säsongen :D

Men nu måste jag dra vi höres :*  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar