6/09/2013

Goodnight - Goodbye

Mycket tankar i skallen för tillfället. Majmånaf har varit kaos, man har liksom inte hunnit tänkt så mkt mellan basket, sista inlämningsuppgifter, studentskivor, körkortsplugg och den stora studentdagen. Men nu när allt är över och man inte har så jäkla mkt att göra så ligger man och funderar.

Funderar på vad man ska göra. Om man gjort rätt val. Hur man betett sig. Man börjar sakna folk och framförallt så får jag lite smått panik över den sociala biten.

Ska förklara, i skolan så träffa man nytt folk och man blir näst intill påtvingade umgänget och då bygger man upp speciella relationer.
Nu när jag inte går i skolan så börjar jag tänka: hur ska jag träffa nytt folk?
Hahha okej det är inte omöjligt men i skolan får man så mkt gratis som man innan inte tänkte på.. "/

Okej för att få mig på bättre tankar så ska jag bli frisk så jag kan börja träffa folk igen hahaa.. och för att bli frisk så behöver jag sova så, over and out

Godnatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar