6/13/2013

Det handlar om att unna sig själv

Slängde ihop lite frukost och nu sitter jag och kollar lite tv.

Inatt drömde jag konstigaste drömmen haha.. drömde att jag var på studentkryssning igen med Moa och cornelia. Vi var bara tre i våran hytt och vi hade satt oss i buffen men mitt i allt sticker jag där ifrån och stöter på två kompisar från östhammar. Vi ska gå till taxfreen men upotäcker att den är stängd, men "dörrarna" in var bara skynken så jag smet in men bkev snabbt utsläpad igen så vi står där utabför ett tag och upptäckte sedan att de förberedde sig på att öppna taxfreen igen för det var sådant tryck från folk att få komma in och köpa igen. Väl inne i affäreb så bestämmer jag mig för att köpa dricka tsm med några randoms(som jag känner men inte är kompis med) men jag tappar bort drickan vi plockat ihop och just de sorterna var då slut så jag började grina hahhah. Men en kille kommer då och hjälper mig ich vi hittar nya drickor.

Helt plötsligt blev klockan fem på morgonen och vi hade festat hela natten då får jag reda på att pappa varit på arbete på åkand och hoppat på båten när den passerade åland och eftersom vi hade en extra plats i hytten fick han sova med oss haha . Klockab var då fem och jag, moa och cornelia beslutar då att gå ut och festa igen för klockab var ju inte mkt tyckte vi haha.
Jag tappar såååklart bort moa ich cornelia igeb och går till dansgolvet där hör jag någon ropa mitt namn och jag vänder på mig och märker att det är rektorn på våran skola, görgen på över två meter som sitter där. Jag sätter mig vid honom och märker att han var jättefull vi snackar lite och han lär mig någon dans hahahaah aspsyko men sååå kul. Helt plötsligt går cornelia förbi och vi upptäcker att man kan ta gratis bål vid ett bord och jag och cornelia springer dit. När vi står där så ser jag hur full hon är och välter helt plötsligt hela borde för att hon ramlar och hon försöker resa på sig men lyckas inte hahah klassiker. Då kommer eb som jobbar där och frågar om hon är full och cornelia ba nej. Så då vill hon som jobbar där att corbelia ska gå på en linje och hon lyckas typ så hon som jobbar där tvingar cornelia går på linje efter linje haha. Jag tog flera glas bål och stack packad.

Jag drog iallafall där ifrån då och visste inte riktigt vart jag skulle. Men mitt i allt så träffar jag på moa hon står typ med ett musikalband i en trappa och jag ba vafan gör du här? Hon ba vet inte men kolla vad jag har på mig.
Och jag skojar inte hon hade någon brudklänning blandat med country klänning (asful) och brister i skratt haahha men ser att moa verkligen blir ledsen och jag märker att hon tycker klänningen är fin.

Sedan kommer jag inte ihåg vad som hände i drömmen men vaknade upp av att jag grät och kände mig bakis hahahaahahahaa hård natt för mig x))))

Ja mina drömmar kan vara sjuuukt oklara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar