5/27/2013

Sponsrad video - OPEL ADAM X ERIC SAADE- NÖJESGUIDEN

Jag är i sluttampen för att ta körkort och jag längtar så tills jag själv kan åka runt i en bil utan en mamma eller instruktör som sitter och säger gör så, gör så.

och självklart när man är så nära eller redan har körkort så drömmer man om sin första egna bil. Detta gör så jag sitter och googlar runt mycket och hos http://opeladam.se så kan man designa sin egna bil, Jättekul tycker jag!

Eftersom man kan skapa en bil som man själv vill ha den så känns bilen mer personlig och modellen är verkligen häftig och djärv. Så om man vill synas så har denna bil verkligen kvalité för det men även om du bara är ute efter en komfortabel bil så funkar denna bil dig perfekt med. 

"Style is a way to say who you are without having to speak"





De har en kampanj med Eric Saade, 22 år, som med kända hits som "Manboy", "popular" från melodifestivalen har i samband med lanseringen av Opel Adam där Eric pratar om drömmar och att vad som en att våga. Man inspireras. så tycker ni ska kolla videon här under!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar