4/14/2013

Goddag mina kära läsare!
Vaknade för en timme sedan, känner dock att det skulle varit skönt med några timmars mer sömn men ibland går det intr att sova..

Igår var superlyckad!
Moa invardera min lägenhet runt åtta. Jag bytte om och vi drog ner på stan. Gick till årummet och köpte varsin chailatte och snacka massa skit. Sen vid tio när de stängde så bestämde vi oss för att fira projektarbetets inlämning så vi knatade upp till Williams och satt där och praade och drack lite.. efter några timmar så blev såklat jag rastlös så jg tvingade med moa ut och jag kan för mitt liv inte förstå var onykterheten kom ifrån. Men fulla och glada så gick vi över uppsalas gator och hamnade tillslut på tequilabar och vad passar då inte bättre än en varsin tequila? Så vi sänkte varsin och dansad på(göööööööör go musik där inne) sedan helt plötsligt blev klockan halv tre och vi var tvugna att gå till sista nattbussen hem!

Kvällen blev en sån där lyckad spontan utgång och oftast är det de som brukar lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar