3/30/2013

Skärtorsdagen

Skärtorsdagen bjöd på alkohol, nya möten och massor med dans!

Inte för att överdriva men detdär var nog den bästa och mest lyckade kvällen på bra länge!

Det började med förfest i en lägenhet med massor med bra folk!
Sedan runt halv tolv så drog vi oss mot bj(nattklubb i uppsala) och eftersom vi hade förköpsbiljett fick vi gå före den 50m långa kön!

Hade så jäkla kul på bj! Dansade, shottade något galet. Jag och josse blev bjudna på 7shot på rad haha

Sedan tappade jag såklart bort exakt alla haha så jag virrade runt i cirka en timme och umgicks med massor med random människor tills jag äntligen träffade på lite bekant folk igen!

Vid tre så skulle jag börja röra mig motmin cykel för att ta mig hem men träffade på en kompis kompis som jag hade umgåtts lite med under kvällen som erbjöd mig taxiskjuts hem! Tackar man ju inte nej till!

Kom i säng runt fyra med tinnitus(stavning?) i öronen och lycklig efter en sådan perfekt kväll/natt!
Det sorgliga var att jag blev väckt sen vid sex av familjen för att åka till fjällen! Tror jag fortfarande var full då! Haha

Sov typ 5/6h i bilen satt det var nice! Nu sitter jag här i fjällen och idag blir det god mat och bara familjemys! Låter bra!

Höres pussokram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar