3/15/2013

Helgens planeros

Holahola!

Det är fredag och vet ni? Det är nor den första fredag på flera veckor som jag faktiskt uppskattar! Heehe kan bero på att jag hade mitt första prov på fyra månader idag hhaha. Provet kändes som det gick bra men ni vet vad det betyder? Att det är då man total misslyckas haha men men ba o hålla tummarna (y)

Okej helgens planer då!
Idag så ska jag jobba på uppsakabaskets herrmatch sedan ringde tilly nyss och frågade om jag ville följa med henne och några kompisar ut ikväll så vrf inte liksom, yolo! Haha nerrå men det kommer bli supermys att träffa dem igen! ^^
Imorgon lördag så har jag körkortsteori mellan 09-15, kuul.
Sedan ser planen ut att moa ska komma hit så blir det väl tvtittande och massa gott att äta! Me like!

Söndag blir det upp tidigt för match sedan på kvällen ska jag möta upp några från klassen för josse fyller nämligen år! Så blir väl lite(massor) med skratt och prat!

Känns som denna helg kommer bli awesome, dessutom är mina föräldra bortresta så jag har hela lägenheten för mig själv + att de lämnade sitt ica kort här weho!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar