3/16/2013

Gårdagen

Gårdagen blev bättre än jag hade trott haha.
Jag hade ju blivit tillfrågad att följa med ut och typ "chillkröka" alltså bara hänga och snacka! Så jag mötte upp tjejerna på williams som är en pub i uppsala. Satt och drack cider och hade det trevligt sedan kommer Tilly och hennes kompis med frågan om vi ville köpa in en "Shotkanna" så haha vrf inte.
En shotkanna är att du får en kanna med en blandning du kan shota men man får liksom själv hälla upp det i glasen. Verkligen jättekul och väldigt värt pengarna då det både är underhållande och man får (vi var 4 på eb kanna) typ 5 shot (y)

Sedan mitt i allt så frågar Lisa o vi vill hänka till bj haha, ja vrf inte tänkte vi så vi drog dit! :D
Hade så jäkla kul! Dansade loss totalt även på högtalarna haha. Sedan vid ett typ så öppnar de ett nytt dansgolv som kallas hiphop-rummet där de bara spelar skön hiphop musik, och jag som är ett fan av sån musik ääälskade det rummet huur mysigt som helst. Såklart så remixar de ju till låtarna så de går att dansa till!

Ne men sedan runt kvart över två drog vi hem och jag deckade runt tre, hääärligt när jag skulle upp halv åtta dagen på (y)

Nu ska jag kolla på tv och snart gå och sova för imorgon är det match!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar