2/05/2013

Medans jag pluggar så ni har något att läsa


Vem var den senaste du kysste? – en oklar människa
Gillar du nån nu? – No love
Vad gjorde du inatt? – Kunde inte sova. Spelade candy crush
Och i förrgår natt? – var upp klockan halv tre och käkade macka och te.
Vad gör du innan du ska sova ? – kollar twitter, insta, bloglovin osv sedan spelar candy crush, ställer alarm
Kan du prata med din mamma om allt? – Allt jag känner att hon behöver veta.
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? – Ja det hade jag nog.
Såfall hur tog dom det? – har liksom inte hänt än
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? – ehm ja?
Choklad eller glass? – choklad
Stövlar eller sneakers? – sneakers
Kjol/klänning eller jeans? – jeans

f a k t a
Hårfärg: För tillfället röd/brun
Längd: 179 cm
Frisyr: långt.
Ögonfärg: melerade men mest grön/blå
Skostorlek: 39-40
Humör: abstinens.
Vänster eller högerhänt: Vänster men sedan handlar det om hur jag lärt in olika saker. T.ex. spelade elbas med höger handen för det var så de lärde mig. (det var för dyrt att köpa en som var anpassad för vänsterhänta)

T i o s a k e r o m d i t t l i v
Har du nånsin varit kär? – Alltså mja inte på riktigt tror jag eller fullt ut hur man nu ska säga det.
Tror du på kärlek? – Japp
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Aa
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – aop
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – har svårt att släppa folk för nära inpå så det har tyvärr resulterat sig i dåliga följder..
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – nix..
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Ja eller vid första ögonkastet kan man ju känna om det finns någon viss kemi i alla fall.

Tio saker – ena eller det andra.
Kärlek eller rik? – rik men om man verkligen är kär så klarar man sig nog väldigt bra på det.
Vin eller öl? – vin
Dag eller natt? – natt
Tv eller internet? - tv
Pepsi eller cola? – cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Svårt val, väljer för stunden.
Färgfoto eller svartvita? – Färgfoto
Telefonkontakt eller face to face? – face to face

T i o ”H a r d u n å n s i n”
Har du nånsin gjort något du ångrar? – Vem har inte det
Har du hoppat bungy jump? – nej men verkligen något jag vill göra.
Har du nånsin varit med i en olycka? – japp. Åkte tefat och krockade rakt i en släpkärra och fastnade under. Kunde brutit ryggen. Hade skrapsår över hela ryggen och kunder inte böja på den i en veckas tid.
Har du nånsin ätit en hel tårta? – Alltså tro det eller ej jag har faktiskt inte gjort det! Och det är svårt och tro då mitt smeknamn av vissa är tårtan haha MEN ska göra det någon dag!
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – nej
Har du nånsin gått på bio ensam? – nej
Har du nånsin tyckt att världen suger? – ja

T v å G r e j j o r
Har du någonsin blivit jagad av polisen? – nä
Sover du helst själv eller med någon? – Helst med någon som jag tycker om då liksom. Annars själv.

S k u l l e:
Skulle du vilja vara längre? – nej!
Skulle du vilja kyssas nu? – nej är sjuk och känner mig så risigt haha

K a n:
Kan du röra på öronen? – inte medvetet
Kan du slicka dig på näsan? – nope
Kan du kolla i kors med ögonen? – aarrå
Kan dina föräldrar lita på dig? – det tycker jag
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – ohja elr fast nja om jag är själv hemma så brukar jag prata med mig själv.. haha
Kan du va på en fest utan att dricka? – haha alltså jag har varit på fester och bara tagit en/två klunkar av typ en cider så det kanske inte räknas. Men om jag verkligen bestämmer mig så ja visst skulle jag klara det!
Kan dina vänner lita på dig? – Jag är väldigt bra på att hålla hemlisar! Och jag håller det jag lovar men jag suger på att hålla tider..
Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Har redan
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Ja visst!

V e m:.
Vem pratade du senast i telefon med? – Pappa
Vem är snällast i världen? – maria montazami har nog aldrig gjort en fluga förnäm!
Vem vill du prata med nu? –
Vem vet allt om dig? – Är dålig på att berätta saker. Men den som känner mig bäst är Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar