2/08/2013

Fredag I´m in love

Hola hola i bananskogen!
Precis hemkommen från el pluggo och sitter i mitt kök och chillar! egentligen ingen aning varför jag sitter i köket när jag har en mysig säng elr en dödsskön soffa att sitta i.? hah men jag hamnade här!

Hittade detta videoklipp och jag har aldrig varit en trogen följeslagare av Kenza och för att vara ärlig så är jag inte så insatt i vem Andreas Wijk är heller förutom att han är en stilren liten pojk!
MEn detta videoklipp är ju helt underbart, känner att jag vill umgås med de nu, de får gärna komma och sitta här med mig i mitt kök haha

NU ska jag kolla OTH och käka så jag laddar upp ordentligt till matchen ikväll! Det är så att denna helg kommer bestå av Basket, basket, BASKET och lite mer b a s k e t. Det låter fin fint i mina öron :D

See ya latah aligatahs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar