2/20/2013

Dagen efter

Hej Hej
Jag överlevde kryssningen!
Vi ramlade in i min lägenhet runt sju igår, jag och Moa åt och gick sedan och lade oss vid nio och jag kan säga er att vi somnade på direkten! så jäkla skönt :D
Alltså jag har inte blivit bakis efter kryssningen?! borde jag bli orolig? varför är inte jag bakis? haha det är ju bara jä'tte udda.. Festat i två dagar och det ända jag känner är trötthet?! haha älskvärt, kryssningar kanske är bra för mig vem vet haha

Idag vaknade vi runt tio, åt frulle kollade tv för att sedan bestämma oss att dra till American take away och köpta pizza!
Jag slog på stort och köpte en taco-pizza som var super god. Sprang hem med pizzan och kollade på Magic Mike! mummaaa

Kommer skriva lite om kryssningen i ett separat inlägg tänkte jag så håll er till godo :*
pussokram nu ska jag kolla vampire diaries wehey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar