1/20/2013

Uppsala invarderar Visby

Hejsan världen! Idag uppdaterar jag från inget mindre än Gotland-Visby!
Det var så att igår 20.00 så avgick gotlandsbåten från Nynäshamn med ett gäng glada tjejer! Ne men okej nu ska jag inte försöka leka rolig i texteb haha..
Men vi har match idag mot visby så inatt har vi sovit på hotell, supermys!
Först på färjan igår så kollade jag klart på säsong 4 i One tree Hill och kan inte vänta tills jag ska få börja med säsong 5!!

Btw sängarna här på hotellet är ju föööör sköna! Aldrig sovit i en skönare säng!! Lycka till max

[[Fortsättning av gårdagen]] när vi sedan anlände till hotellet å möttes vi av ett väldigt mysigt/fräsht/fint ställe. Vi fick bo i anexet och då tänkerman jahapp tältsängar typ... men icke det var så myysigt vi bor i fyra rum men vi var ensamma i hela anexet så det var som vi hade ett helt hus för oss själva, så vi sprang mellan rummen, satt inne i den såkallade sviten och körde charader och sedan somnade man fort som blixten i de, som jag sa, underbara sängarna ^^

Denna resa har varit hur bra som helst hittills nu ska vi ba kämpa till oss en seger, weho!
Hhaha dock undrar jag hur alla ska klara av att spela haha det var frukostbuffé här och ja vi alla åt nog liite för mkt x) menmen yolo osv;)

Nej nu ska jag vila lite innan samling, höres och synes! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar