1/24/2013

Jag i ett nötskal

Hejsan hoppsan alla söta läsare!
Idag har det varit en effektiv dag.
Först en lektion som jag för en gång skull jobbade på haha sedan stack jag hem, stekte lite pannkakor kollade oth!

Sedan var jag ju tvungen att befinna mig i lägenheten mellan 13-15 för vi skulle få massa leveranser och grejer så då tänkte jag att jag kunde passa på och städa haha
Första diskade jag och plockade undan all disk. Sedan hade vi ba en hög med handukar, kläder, lakan/påslakan på golvet i badrummet så det tog jag tag i och rensade bort. Sedan satte jag på två tvättmaskiner, städade hela mitt rum och sedan har jag sökt litr jobb.
Japp ni hörde rätt! Fick mail om att man kunde söka jobb på furuvik och grönan så jag gick in och fyllde i deras ansökningar, känns faktiskt rätt så bra! :) haha sen ska man ju få jobben också det är ju det som är det lilla svåra... men man måste ju börja någonstans!

Juste sedan har jag registrerat mig på hemsidan där man söker universitet och kollat upp senast sökdatum osv!

Ni ser fett produktiv! Med vårat schema som råder i skolan så blir man så jäkla seg.. så jag behövde verkligen denna dag på ett sätt för få lite struktur på saker och ting (y)

Nu ska jag käka upp middagen och kolla lite fler oth avsnitt för att sedan bege mig mot träningen (y)

Pussen! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar