1/09/2013

Godkväll

Hola!
Första dagen i skolan idag då! = en termin kvar av gymnasiet, sinnes!
Hade bara tre lektioner idag så softade ner på stan med kåmpizarna för att få lite ärenden gjorda. Fick med mig ett par örhängen hem dessutom (y)

Efter ett tags knatandes på stan så beslutade sig jag och Moa oss för att åka hem till henne, ovanligt liksom haha

Typ däckade. Förstår inte hur jag kunde vara så trött första dagen i skolan?? Gick ändå o la mig lagom tid igår, faaast har ju iofs vänt totalt på dygnet hehe..

Btw det är jobbigt i skolan nu alltså, imorgon stavas en lektion, naaaajsss! :D

Seeeeen är jag också aas taggad på studentkryssningeb och sen flyttar jag på fredag, toppen!!

Nu ska jag sussa så jag orkar upp imorgon, pussochkram

(Dessutom denna trend som spridit sig hos "belibers" den är fan helt sjuk.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar