1/05/2013

God fortsättning alla sötingar

Oj hej fanns denna blogg? aja får väll ta o skriva ett inlägg då ;)

Jag har iallafall befunnit mig i fjällen ungefär fram tills i förrgår! sedan dess har jag tränat, träffat Mos, tränat och sedan har jag även plockat ihop ALLA min saker hemma i Östis och paketerat ner i flyttlådor, det är nu som paniken börjar komma ... Jag ska liksom lämna staden som jag växt upp i, bott i i 17år. Visst jag har bott i Uppsala de senaste 2½ åren men jag har ändå åkt till Östis på helger osv.
Så nästa gång jag åker hit för att träffa mina vänner så kommer jag liksom inte bo här, inte ha någon säng som jag kan gå o lägga mig i. Jag måste bli som en gäst i min egna stad.. Nej mkt att smälta men aja allt har sin mening.

En annan sak som jag känner är jobbigt är att när jag bor på elevhem så behöver jag inte berätta för någon vart jag ska, vad jag gör osv.. har kunnat göra lite vad jag vill rent teoretiskt. Men nu när jag "flyttar" hem igen så kan jag inte ba bjuda hem vänner hur som helst, M & P kommer ju såklart fråga vart jag ska om jag ba drar ut,. Ja alltså det är sånna där små saker som gör mig osäker... MEN! det som gör att jag verkligen verkligen vill flytta är för först så kommer jag få en egen balkong men sedan så slipper jag det GRYMT äckliga köket på elevhemmet :S kommer bli som att komma till himlen att få ha ett eget och fräsh köka!

Aja nu ska jag jobba klart med ett litet projekt som snart kommer upp här på bloggen, så håll er till tåls så ska ni få en faantastisk upplevelse, pussen :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar