1/27/2013

Friday

Här kommer lite bilder från i fredags!
Jag och tjejer från mitt gamla lag brukar hitta på lite saker då och då (oftast så innebär det mat) så vi hade bestämt att i fredags skulle vi gå ut och käka!
Vi var på ett ställe som hette Sandys och det ar verkligen jätte mysigt där, så om ni är i Uppsala nå gång så rekommenderar jag det för det var mysigt, gott och prisvärt!

Vi var några fler än bilderna visade men några var tvugna att dra de hade nämligen andra planer. Men vi som blev kvar satt på sandys och snackade tills klockan blev halv tio då ringde Lisas kompisar och sa att de hade friplåtar till Allstar där Labyrint skulle uppträda så vi tänkte yolo vi drar dit meeeeen vi skulle möta upp de här kompisarna på Max och det slutade med att vi köpte paj där och sket i konserten haha

Haha allts när vi sitter på Max och käkar paj så började vi snacka om pajen på donken och vi blev så jäkla sugna så haha då vandrade vi dit och köpte paj där! Alltså haha fettobarn!!

Sedan stod livets ord och delade ut kakor på stora torget så några kakor blev det också innan jag tog bussen hem haha

Mysig och lugn kväll meee löööv typ

Nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon och ha basketträning så då gäller det att vara pigg! Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar