12/06/2012

lite tankar klockan 15:20

holahola! blev ingen träning för min del denna eftermiddag.. Åt sedan fick jag smärtandes ont i magen satt var bara o ta och vila bort det..men nu känns det bättre (y) träning ikväll som väntas ;)

Alltså just nu ligger jag och lyssnar på kärlekslåtar, vet inte riktigt hur jag ska tolka det.. hhaha jag kanske är kär vem vet? Isånnafall inget jag har vetskap om (y) 

Lyssnar på dessa:
Cher – Love Hurts
Bangles – Eternal Flame

men tänkte snart smattra till med en jullåt! :D älskar jullåtar det är så otroligt mysigt! här kan ni få en topp tre lista på mina favorit jullåtar:

  1. Wham! – Last Christmas - Single Version
  2. Band Aid – Do They Know It's Christmas?
  3. Ainbusk – En julsaga (Fairytale Of New York)

lyssna och njut! längtar bara tills jag är uppe i lofsdalen, massa snö, baka julgodis, lussebullar, julskinka, massa mysiga filmer, knäppa massa kort och bara vara med familjen, ååh skulle sitta riktigt fint nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar