12/18/2012

Hard work work

Hejhopp gummisnopp!
Nu är det så att jag efter en tuff dag åter igen sitter i min säng och gör ingenting..
Dagens händelser har varit följande att jag stånkade mig till skolan 1h innan första lektionen för att göra klart lite skolarbeten, duktigt osv.
Sedan så tog jag el autobus hem. ÅH JUSTE DET VAR JU UNIVERSUMS GODASTE MAT IDAG I SKOLAN!! kyckling gratinerad i någon god sås med klyftpotatis och till efterrätt mockarutor(heter de så? Nä men ni vet chokladrutor med chokladglasyr på) alltså matorgasm på lunchen!

Iallafal sedan åkte jag hem och deltog i storstädningen här på elevhemmet! Mitt område var två kylar, gick ändå helt okej fort! Men en annan tjej här på elevhemmet städade samtidigt så jag hade någon att prata med :D weeeij! Haha

Efter städandet åkte jag på träning! Den gick bra! Weho! Och som jag började detta inlägg så ligger jag här nu och kollar naturdokumentärer haha. Dags o säga godnatt för min del nu! Morsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar